Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 19.01.2021 r.
- Drukuj"/> artykuł: Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 19.01.2021 r."/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 19.01.2021 r."/>
Przedstawiamy treśc wniosku o dostęp do informacji publicznej z dnia 19.01.2021 r.
Szanowni Państwo,
na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) proszę o udostępnienie informacji w następującym zakresie:
- Czy Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych? (TAK/NIE)
- Proszę o podanie danych Inspektora Ochrony Danych (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej i/lub numer telefonu)
- Czy Inspektor Ochrony Danych jest pracownikiem Administratora, czy też świadczy usługi jako podmiot zewnętrzny.
- W przypadku wyznaczenia podmiotu zewnętrznego proszę o podanie następujących informacji:
- Pełna nazwa podmiotu
- Okres obowiązywania umowy (od ... do ...)
- Zakres obowiązków/zadań
- Kwota za realizację umowy (miesięcznie lub całościowo)
- W przypadku wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych spośród pracowników Administratora proszę o informację czy Inspektor Ochrony Danych wykonuje inne zadania niezwiązane z pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Danych (jakie?; Inne stanowiska, jakie?)
- Czy w jednostce przeprowadzony został audyt, o którym mowa w § 20 ust. 2 pkt. 14 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych? (Informacji proszę udzielić w rozbiciu na lata w zakresie 2015 – 2021)
ROK |
Data audytu |
Koszt audytu (jeśli audyt był prowadzony przez podmiot zewnętrzny) |
Nazwa podmiotu prowadzącego audyt (jeśli audyt był prowadzony przez podmiot zewnętrzny) |
2015 |
|
|
|
2016 |
|
|
|
2017 |
|
|
|
2018 |
|
|
|
2019 |
|
|
|
2020 |
|
|
|
Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji poprzez przesłanie informacji pocztą elektroniczną na adres e-mail:
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2022-08-31 00:00 | przez: Administrator sscmc |
---|---|---|
Opublikowano: | 2022-08-31 00:00 | przez: Administrator sscmc |
Podmiot udostępniający: | Samorządowa Szkoła Muzyczna I st. w Sokółce | |
Odwiedziny: | 209 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.